reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ondrej Rajkovič

Ondrej Rajkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Politológ a človek, ktorý sa snaží prísť na koreň princípom a udalostiam v bezpečnostnej sfére i v našej domácej politikeTweet Zoznam autorových rubrík:  PolitikaVoľby 2012ArmádaÚvahyOn War/On PeaceSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako som sa stal facebookovým partizánom

Ondrej Rajkovič

Ako som sa stal facebookovým partizánom

Jedného zamračeného večera ma dobrý priateľ poprosil či by som mohol obetovať trochu svojho času a zastať sa človeka, nášho spoločného známeho, ktorého si obaja vážime, na jeho facebookovom profile. Odpovedal som mu v tom zmysle, že to nie je problém a že sa do toho pustím. A tým sa začala moja kariéra facebookového partizána.

  • 19. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 208x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu